Twilight NL-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight NL-forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jacob Black - Taylot Lautner

Ga naar beneden 
2 plaatsers

Het is een goed idee om ook een aparte catagorie voor Jacob-Taylor aan te maken (als dat mogelijk is)
Ja
Jacob Black - Taylot Lautner I_vote_lcap100%Jacob Black - Taylot Lautner I_vote_rcap
 100% [ 6 ]
Nee
Jacob Black - Taylot Lautner I_vote_lcap0%Jacob Black - Taylot Lautner I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
Blacky1994
Moderator
Blacky1994


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Veenendaal

Jacob Black - Taylot Lautner Empty
BerichtOnderwerp: Jacob Black - Taylot Lautner   Jacob Black - Taylot Lautner Icon_minitimezo apr 12, 2009 1:54 pm

Ik zag dat er wel een forum catagorie is voor Bella/Kristen en Edward/Rob, maar aangezien Jacob, zeker in NM, ook een grote rol speelt, is het daarom ook niet een idee om een aparte catagorie voor hem aan te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://blacky94.hyves.nl
luighseach

luighseach


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : België

Jacob Black - Taylot Lautner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacob Black - Taylot Lautner   Jacob Black - Taylot Lautner Icon_minitimezo apr 12, 2009 1:59 pm

ik heb het niet zo voor jacob in het boek maar dat wil niet zeggen dat er geen topic over taylor/jacob mag zijn want er zijn mss wel mensen die graag jacob/ taylor hebben en er dus ook graag over praten
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky1994
Moderator
Blacky1994


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Veenendaal

Jacob Black - Taylot Lautner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacob Black - Taylot Lautner   Jacob Black - Taylot Lautner Icon_minitimezo apr 12, 2009 2:02 pm

Ik ben wat dat betreft ook echt een Team Edward, maar ik denk dat Jacob toch ook nog wel een grote rol speelt. Zeker toch in het leven van Bella...
Vandaar ook eigenlijk:P;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://blacky94.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Jacob Black - Taylot Lautner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacob Black - Taylot Lautner   Jacob Black - Taylot Lautner Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jacob Black - Taylot Lautner
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight NL-forum :: Algemeen :: Hulp en ideeën-
Ga naar: