Twilight NL-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight NL-forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The girl who loved him

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Eline(L)Edward




Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoogezand

The girl who loved him Empty
BerichtOnderwerp: The girl who loved him   The girl who loved him Icon_minitimema apr 13, 2009 11:30 am

Jup.. ik hou ervan om zulke titels te maken xD

ik ben inmiddels de 2e Eline hier, ik ben 14 jaar en zit in de 2e van het middelbaar. ik doe havo. ik heb 2 zussen en geen huisdieren. mijn hobbies zijn vaag doen, raar zijn, met vrienden rondhangen, grote bek hebben, computeren en nog veel te veel. ook hou ik er van om met plaatjes te klooien. ik hou van de flm Twilight omdat ik vampiers al geweldig vond en de verhaallijn me erg aansprak. het boek het ik niet gelezen maar dat staat zeker op mijn "to do list". ik kijk veel anime en lees ook manga en ben een beetje japan obsessed. mensen vinden het leuk om me voor Emo en Gothic uit te schelden maar na al die jaren is dat niet zo origineel meer. ik wil mijn bandlist hier wel neer zetten maar ik heb geen zin om zo ver na te denken. Havo...? inzicht...? hard werken....? dacht het niet albino ik ben graag lui.



nou dat was ik.
toedelooee


BTW: I I love you Edward affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja
Admin
Natasja


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Sheffield, Engeland.

The girl who loved him Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl who loved him   The girl who loved him Icon_minitimema apr 13, 2009 1:43 pm

Welkom lief poppetjeee!
Veel plezier op t forum! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightnl.vampire-legend.com
Eline(L)Edward




Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoogezand

The girl who loved him Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl who loved him   The girl who loved him Icon_minitimedi apr 14, 2009 8:07 am

Dankje:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The girl who loved him Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl who loved him   The girl who loved him Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The girl who loved him
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight NL-forum :: Algemeen :: Leden-
Ga naar: