Onderwerp: Re: Penknifelovelife stelt zichzelf voor! Kom dat zien, kom dat zien! di apr 14, 2009 3:46 pm
PenKnifeLoveLife schreef:
Blacky1994 schreef:
Bragnea schreef:
Blacky1994 schreef:
Kleine kinderen!
(Naja, op het moment niet echt ergens, maar kijk een beetje uit dat het niet uit de hand loopt )
Hahahaha, sorry. XD We stoppen al, mama.
Ik weet het, ik ben een spelbreker... xD
Nee, je laat zien dat je een mod bent, en dat is heel goed alleen is dit toch maar in mijn topic, wat niet zó erg is. In het forum zelf zou ik nooit echt zo off topic gaan zeg maar, en Lieuwke zeker ook niet.
Haha, naja was ook klein beetje als grapje bedoelt
Haha, naja vind t in principe niet zo heel erg, aangezien de jongste hier die aangemeld zijn, iets van 14 zijn, en tot nu toe nog bijna nooit online zijn geweest, én het hier nog niet zodanig 'uit de hand loopt' zeg maar
Onderwerp: Re: Penknifelovelife stelt zichzelf voor! Kom dat zien, kom dat zien! di apr 14, 2009 3:46 pm
Bragnea schreef:
Blacky1994 schreef:
Bragnea schreef:
Blacky1994 schreef:
Kleine kinderen!
(Naja, op het moment niet echt ergens, maar kijk een beetje uit dat het niet uit de hand loopt )
Haha, nee, zo bedoelde ik het niet. ^_^
Maartsel heeft gelijk, je bent gewoon goed aan het modden. =D [/bedenkt zich opeens dat ze zelf ook mod is. 0_o]
Haha, nee I know
Bragnea Moderator
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 13-04-09
Onderwerp: Re: Penknifelovelife stelt zichzelf voor! Kom dat zien, kom dat zien! di apr 14, 2009 3:47 pm
Blacky1994 schreef:
PenKnifeLoveLife schreef:
Blacky1994 schreef:
Bragnea schreef:
Blacky1994 schreef:
Kleine kinderen!
Nee, je laat zien dat je een mod bent, en dat is heel goed alleen is dit toch maar in mijn topic, wat niet zó erg is. In het forum zelf zou ik nooit echt zo off topic gaan zeg maar, en Lieuwke zeker ook niet.
Haha, naja was ook klein beetje als grapje bedoelt
Haha, naja vind t in principe niet zo heel erg, aangezien de jongste hier die aangemeld zijn, iets van 14 zijn, en tot nu toe nog bijna nooit online zijn geweest, én het hier nog niet zodanig 'uit de hand loopt' zeg maar
Maar, naja, je snapt me wel
Ik snap je. We zullen het vanaf nu netjes houden, hé Maartsel?