Twilight NL-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight NL-forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Interviews

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blacky1994
Moderator
Blacky1994


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Veenendaal

Interviews Empty
BerichtOnderwerp: Interviews   Interviews Icon_minitimedi apr 14, 2009 11:30 am

Nog interesante interviews?
(Liefst in NL?)
Zet hieronder even een berichtje neer, samen met de bron(nen)!


(Laatste interviews komen bovenaan te staan)


De looks van Robert Pattinson

Dankzij 'Twilight' is de kans groot dat Robert Pattinson gaat uitgroeien tot een echt meidenidool. Moet ie misschien wel wat vaker schone kleren aantrekken.

Robert, we hebben een roddel gehoord. Klopt het dat je maar één setje kleren hebt? Hoe lang loop je al in deze outfit rond?
'Alles is schoon. Er komt namelijk altijd een moment waarop zelfs ík de geur niet meer aankan.'

Waarom heb je zo weinig outfits?
'Ik vind de meeste kleren gewoon niet mooi en ik reis te veel om een goed gevulde kledingkast te hebben. Waarom flap ik dit soort dingen er toch altijd uit?'

En hoe zit het met je haar dan?
'Dat is wel een dingetje, ik heb een soort haartrauma. Mijn vader wilde vroeger altijd mijn haar kammen en ik had daar een ontzettende hekel aan. Nu doe ik het dus niet meer.'

Wat vind je ervan dat veel meiden je vergelijken met andere hunks, zoals Leonardo DiCaprio?
'Dat is geweldig natuurlijk! Leo heeft een fantastische carrière. Er was zelfs een tijd dat het niet uitmaakte waar ie in speelde, want door hem vond iedereen de film toch al goed.'

Heb je er weleens over nagedacht om modellenwerk te doen?
'Ik heb het al gedaan, van mijn elfde tot mijn vijftiende ongeveer. Ik was er alleen niet heel erg goed in. Ik wilde altijd meer doen dan dat ze van me vroegen, dus ze hadden altijd te veel foto's die niet gebruikt konden worden.'

Heb je eigenlijk een vriendinnetje?
'Nee. Wat voor meisjes ik leuk vind? Ze moet sterk overkomen, maar ook een mysterieuze kant hebben.'

Er zijn vast genoeg meiden die nu met je willen daten!
'Ja, dat hoor ik vaker. Er zijn zelfs meisjes die briefjes onder mijn ruitenwisser achterlaten.
De eerste keer stond er iets als ''Ik ben niet raar of zo, bel me.''
Het volgende briefjes had de tekst ''Please, negeer me niet.''
En daarna schreef ze: ''Als je me blijft negeren, dan pleeg ik zelfmoord.''
Hoe bedoel je, ik ben niet raar?'

Klopt het dat je een liedje hebt geschreven voor Twiligt?
'Nou, niet speciaal voor de film en het waren eigenlijk twee liedjes. Eentje daarvan is door een vriend van me gemaakt, en de ander heb ik vorig jaar een keer geschreven. Toevallig zijn ze allebei gebruikt in de film.
De soundtrack is nu een van de meest verkochte albums op iTunes, dus ik ga binnenkort ook mijn eigen parfum en kledinglijn lanceren. Wie zegt dat ik alleen maar acteur hoef te zijn?'

(Bron: Hitkrant)
______
Hot & Not in 2009

Not: Pirates boys (zoals Orlando Bloom)
Hot: Vampire boys (zoals Robert Pattinson)

(Bron: Hitkrant)
______
Te mannelijk
Wist je dat Robert Pattinson in zijn kinderjaren een veelgevraagd model was? De Twilight-acteur moest stoppen met modellenwerk omdat ie er iets te mannelijk uit begon te zien. 'Toen ik net begon, was ik vrij lang en leek ik behoorlijk op een meisje. Ik kreeg enorm veel werk, want het was toen net cool in modellenland om een beetje vrouwelijk te zijn als jongen. Later ward ik steeds meer man en hield het werk ook meteen op.'

(Bron: Hitkrant)
______
Interview met Kristen Stewart

Was het moeilijk om je in Bella in te leven?
'Nee, want ik was geobsedeerd door de film. Ik had het boek constant in mijn tas zitten, om zoveel mogelijk te weten te komen over mijn rol. Wat zou Bella op bepaalde momenten doen of denken? Ik was daar constant mee bezig.'

Lijk je op Bella?
'Het was in ieder geval niet moeilijk om in haar huid te kruipen. Ze is niet heel girly, maar wel een echte vrouw. Ze vertrouwt echt op haar instict en durft zichzelf daaraan over te geven. Ik heb dat ook wel een beetje, al denk ik misschien wel meer na over dingen dan zij. Bella is wat impulsiever.'

Waren je vriendinnen jaloers dat je met Robert Pattinson in de film mocht spelen?
'Ik heb niet zo veel vriendinnen.'

Zou jij verliefd kunnen worden op een vampier?
'Misschien wel, ook al zijn ze gevaarlijk. Je denkt dat je ze kunt helpen, het is toch spannend op een bijzondere manier.'

Heb je zelf weleens dat idee bij iemand gehad?
'Bij Robert in ieder geval niet. Ik heb wel vrienden gehad bij wie ik dat gevoel kreeg. Ik was niet echt verliefd op die jongens, maar ik wist wel dat er iets speciaal aan ze was. Iets wat ik met niemand anders had.'

Robert en jij vliegen in Twilight in het bos tussen de bomen door. Hoe ging dat?
Normaal worden zulke scènes natuurlijk met special effects gedaan. Maar deze keer was het allemaal echt en werden in harnassen gehesen en met haken in bomen gehangen.'

Was dat niet doodeng?
'Enorm! We moesten zelf ook in de bomen klimmen om het zo echt mogelijk te laten lijken. Het was in ieder geval beter om een echte boom voor je neus te hebben dan te doen alsof. Ik heb het idee dat onze emoties daardoor echter zijn.'

Robert en jij zijn geen stelletje, maar moeten in Twilight wel heel verliefd doen. Is dat niet lastig?
'Voor mij niet, want we waren de hele tijd samen. Ik werd er een beetje Schizofreen van, maar je moet proberen om werk en privé te scheiden. Even rustig admenhalen en dan weer verder.'

(Bron: Hitkrant)
______
Banenruil
Mocht het ooit helemaal verkeerd aflopen met de acteercarrière van Robert Pattinson, dan zou ie het best als zanger willen proberen. 'Muziek is mijn tweede optie als het met acteren wat minder mocht gaan. Ik wil me niet echt op één ding richten. Ik ben alleen wel bang dat mensen me dan zullen zien als de zoveelste acteur die gaat zingen.'

(Bron: Hitkrant)
______
Famous Film Fact
Robert Pattinson is ook als muzikant in 'Twilight' te horen.
Twee van z'n liedjes werden in de film gebruikt.

(Bron: Hitkrant)
______
Kort koppie
Die Robert Pattinson had beter niet z'n haar kunnen knippen! De makers van de Twilight-films zijn er namelijk niet zo blij mee, ze denken dat Roberts haar niet op tijd weer lang genoeg is voor de opvolger van Twilight, New Moon. De acteur heeft nu behoorlijk op z'n kop gekregen en dat terwijl ie andere filmprojecten heeft afgezegd om New Moon te kunnen maken.

(Bron: Hitkrant)
______
Van HSM naar Twilight
Het zou kunnen dat Vanessa Hudgens te zien zal zijn in de tweede Twilight-film, New Moon. Volgens actrice Ashley Greene, die Alice in de films speelt, heeft Vanessa auditie gedaan voor de rol van Leah Clearwater. Ashley ziet het wel zitten als Vanessa zou meedoen, nu nog even de rest van de makers afwachten.

(Bron: Hitkrant)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://blacky94.hyves.nl
 
Interviews
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight NL-forum :: Twilight :: Twilight archief-
Ga naar: