Omdat ik me morgen waarschijnlijk stierlijk ga vervelen de eerste 2 uur op school, heb ik besloten om maar weer een poging te wagen tot het maken van Sigs(450x150), Avaters(100x100) en Blends. Manipulaties willen ook nog wel, maar zijn minder makkelijk te maken, zeker met weinig inspirate
We gaan namelijk met CKV leren werken met PhotoShop. Omdat ik thuis wel al vaker bewerkte, weet ik wel al redelijk goed hoe het werkt, en de afgelopen lessen heb ik me ook óf een beetje zitten vervelen, óf gewoon wat geprobeerd te maken...
Hieronder twee blends die ik laatst gemaakt heb.
Orgineel:
Blend:
Orgineel:
Blend:
Blend + Texture:
Verder heb ik ook nog foto's bewerkt, waarvan ik bijv. iemand had met een felroze sjaaltje. Vervolgens heb ik die persoon en de omgeving zwart-wit gemaakt, en alleen dat sjaaltje nog in kleur gelaten.
Ik zoek daarom nog dingen om voor mensen te maken. Verwacht niet te veel, en áls we eindelijk aan de opdracht gaan werken, dan kan ik waarschijnlijk niet zo veel doen, maar ik ben vaak een beetje inspiratieloos, dus wil graag wat voor jullie maken..
Voor Bragnea:
Orgineel:
Blend:
Mijn onderschrift heeft trouwens iemand anders gemaakt hoor
Laatst aangepast door Blacky1994 op wo apr 15, 2009 10:36 am; in totaal 2 keer bewerkt
Bragnea Moderator
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 13-04-09
Onderwerp: Re: Bewerkingen di apr 14, 2009 3:36 pm