Ik vind m juist leuker met kort haar, dus ben daar eigenlijk wel blij om (a)
Haha, ja ik ook... (a)
release dates New Moon Belgium - 18 november 2009 France - 18 November 2009 Australia - 19 November 2009 New Zealand - 19 November 2009 Brazil - 20 November 2009 Canada - 20 November 2009 Finland - 20 November 2009 Italy - 20 November 2009 Norway - 20 November 2009 Sweden - 20 November 2009 Turkey - 20 November 2009 USA - 20 November 2009 Czech Republic - 26 November 2009 Estonia - 27 November 2009 UK - 27 November 2009 Germany - 7 January 2010
Hij komt gewoon in belgie al op 18 nov in de bios, dus als je dicht bij belgie woont, ga je gewoon een avond de grens over, film kijken... (a)
Woon helaas in prov Utrecht, heel dicht bij Gelderland.
Ik vind m juist leuker met kort haar, dus ben daar eigenlijk wel blij om (a)
Haha, ja ik ook... (a)
release dates New Moon Belgium - 18 november 2009 France - 18 November 2009 Australia - 19 November 2009 New Zealand - 19 November 2009 Brazil - 20 November 2009 Canada - 20 November 2009 Finland - 20 November 2009 Italy - 20 November 2009 Norway - 20 November 2009 Sweden - 20 November 2009 Turkey - 20 November 2009 USA - 20 November 2009 Czech Republic - 26 November 2009 Estonia - 27 November 2009 UK - 27 November 2009 Germany - 7 January 2010
Hij komt gewoon in belgie al op 18 nov in de bios, dus als je dicht bij belgie woont, ga je gewoon een avond de grens over, film kijken... (a)
Woon helaas in prov Utrecht, heel dicht bij Gelderland.
Total Film Goes on a Romantic Interview with Robert Pattinson
April 25, 2009 · 22 Comments
in Robert Pattinson
Films interviewer Chris Hicks had the chance to take Robert Pattinson out for dinner and chatted over wine. Lucky Bastard. He talks a bit about New Moon–
'' Edward and Bella’s reunion in New Moon is good. It’s different from the book so I think people will be happy.
This movie will have a very different mood. In visual terms it’s going to be so different from Twilight. It’s also a lot scarier. Chris [Weitz, New Moon director] is very willing to go down that route.''
JEZUS mensen... Waarom zou je dat in godsnaam willen veranderen... -.-'' Tuurlijk je kan niet alles zoals t in t boek staat helemaal na spelen, maar zó moeilijk is dát stukje toch ook weer niet...
Bragnea Moderator
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 13-04-09
Onderwerp: Re: New Moon zo apr 26, 2009 9:51 am
Citaat :
'' Edward and Bella’s reunion in New Moon is good. It’s different from the book so I think people will be happy."
Happy ? Happy? 0_o Nou, dat maakt mij niet bepaalt blij denk ik. x___X
Voor een superHOT plaatje van Taylor Lautner Klik hier
Poster is wel oke (a)
En je hebt dezelfde link bij Taylors pic geplaatst
En weetje Mijn moeder heeft een collega in duitsland, en als er dan dus van die Bravo Specials uitkomen, gaat ze mailen, en dan gaat die collega dat voor mij zoeken
Winnaars MTV Awards: (Waar een sterretje voor staat, was Twilight in genomineerd)
* Best Movie - Twilight * Best Female Perfomance - Kristen Stewart, Twilight Best Male Performance - Zac Efron, HSM3 Breakthrough Performance Female - Ashley Tisdale, HSM3 * Breakthrough Performance Male - Robert Pattinson, Twilight Best Comedic Performance - Jim Carry, Yes Man Best Villian - Hearth Ledger, The Dark Knight * Best Kiss - Robert Pattinson en Kristen Stewart, Twilight * Best Fight - Robert Pattinson vs. Cam Gigandet, Twilight Best WTF Moment - Amy Poehler, Baby Mama * Best Song from a Movie - Miley Cyrus, Hannah Montana the Movie Generation Award - Ben Stiller
Ik ook. Want je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat ze het materiaal uit italie nog niet hadden enz.
Vind sws dat ie wat wamer is. De film heeft meer goudtinten, en die vorige vond ik just heel blauw-groen-wit wat het heel koud maakte om naar te kijken...
ik denk eens dat de beelden van italie enzo er bij komen zal het veel beter zijn
ook vind ik in de trailer de wolf waarin jake verandert niet zoals in de boek: in de trailer zien we een gewone wolf en ik dacht dat in de boek stond dat het er ( een pak) groter uit zag?
mja nu ben ik gewoon aan het zagen, het viel me gewoon op
minder goede trailer of niet, ik kan niet wachten tot ik de film kan zien!!!
ik denk eens dat de beelden van italie enzo er bij komen zal het veel beter zijn
ook vind ik in de trailer de wolf waarin jake verandert niet zoals in de boek: in de trailer zien we een gewone wolf en ik dacht dat in de boek stond dat het er ( een pak) groter uit zag?
Ja maar vergeet niet dat naarmate ze steeds 'ouder' worden ze ook steeds groter worden hea
Ja maar vergeet niet dat naarmate ze steeds 'ouder' worden ze ook steeds groter worden hea
mja vond het toch teleurstellend... al twijfel ik er niet aan dat de film super zal zijn ( al heb ik het niet zo voor jacob!, dat geheel terzijde natuurlijl )